Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 22 september 2011

Av Trillingmamman - 22 september 2011 19:43

Här säger man till barnen att inte dricka för mycket mjölk, själv svepte jag en och en halv liter i morse. Var så himla törstig när jag vaknade och har varit hela dagen känns det som. Och mjölk är så gott! Inte nog med det så har jag varit trött också, även om jag sovit gott. Var pigg i morse men det dalade fort tyvärr.


Solen sken så det blev en tur ut med barnen. Men det tog ett tag att få på alla kläderna, byta blöjor och lite annat eftersom det trotsades en hel del. Och när vi väl skulle ut så började det givetvis att regna. Visserligen så gick det över men kom tillbaka lite titt som tätt. Typiskt va!? Ute var vi ändå en bra stund tills humöret började dala på dem alla. Ett urartat litet slagsmål och sen var det dags att ta in alla. Tur var väl det för kort där efter så kom värsta hagelskuren. Ja fy, nu är verkligen hösten här.


Barnen var inte så pigga sen helelr och det märks att de inte är helt hundra procent friska. Även om de är mycket bättre. Nu sover dom alla förutom en. Snart så ska jag lägga mig på spikmattan och känner jag mig rätt så kommer jag att somna fort.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2011 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards