Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 29 september 2011

Av Trillingmamman - 29 september 2011 19:04

En riktigt skön dag måste jag säga. Vet inte vad jag fick för ryck men jag ägnade morgonen åt att baka ca 80 frallor. Bröd är inte helt fel att ha i frysen om man säger så.

Sen fick vi besök av Cilla och hennes barn. Vi åt en riktig braklunch tillsammans och sen gick vi ut i solen med alla barnen. Där stod vi och jäste med en kopp kaffe en stund och njöt.


Och ute var vi ganska länge idag, det blev ända fram till efter fyra. Med tanke på den lite senare lunchen och alla frallor barnen stoppade i sig så var de inte speciellt hungriga. Så jag hade inte bråttom in direkt för att göra middagen. Men den skulle i alla fall göras och vissa åt med god aptit. Dvs Linn, jag, Julie och Alexander. Men resten var ganska så mätta vilket jag förstår. Även en lyckad middag, timjankyckling i senapssås med kokt potatis till. Mums!


Dagen har gått fort. Alla barnen ligger nu i sina sängar. Även om de inte åt massor till middagen så var de helt slut efter dagens lekar. Så nu hade jag tänkt att lägga mig själv framför tv:n och zappa lite. Men den lyckan blev inte långvarig då det visat sig att någon av mina små har haft sönder antennkabeln till tv:n. Så kanalerna fungerar inte alls. Adjö med Idol för denna kväll. Jag tar en dvd i stället....



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2011 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards