Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Trillingmamman - 5 oktober 2011 07:17

Tänk att det man säger man ska göra ofta inte blir av, även om det bara är småsaker. Skulle ha gjort två saker igår, blogga och ta mig till en park. Inget blev av. I och för sig fanns det anledning till det också. Men ändå. Så typiskt.


Idag är en dag jag sett fram mot länge. Vi får besök av bästa vännen Mia och Thomas med familj. Så jag förberedde en hel del igår vilket säkert hade sin naturliga förklaring till att inget annat blev av. Sen passade jag på att städa också. För mig nu mera tar dessa saker lång tid eftersom jag inte kan susa fram som jag vill. Men det gick. Somnade gjorde jag ovaggad också.


Annars var det en ganska lugn dag igår utan större bekymmer. Lite bränder att släcka efter ett par trotsiga trillingar men inte värre än så. Ingen sov middag så alla somnade för kvällen utan problem och sov hela natten. Thomas som varit på kurs kom hem igår med så vi hade en liten stund för oss själva innan vi båda kraschade.


Sitter i morgonrocken fortfarande och skall strax ta mig en kaffe. Sen ska jag göra mig i ordning för dagen och invänta gästerna.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards