Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Trillingmamman - 9 oktober 2011 19:03

Fattar inte vart jag fick min energi ifrån men idag har jag ägnat tiden åt att rensa i barnens garderober igen. Inte av den orsaken att det var för smått utan att det har blandats hej vilt skulle jag vilja säga. Den enda som har koll på vems kläder det är och vilka storlekar som alla har är ju egentligen jag. Så det är ganska fantastiskt när man hittar mina kläder i barnens garderober. Nu är det ordning igen.


Inte nog med det så har jag rensat hela förrådet också. Nu är allt i ordning, sorterat i storlekar och det finns utrymme att fylla på. Det tog sin lilla tid eftersom jag inte är så snabb av mig men nu är det i alla fall gjort.

Vinterkläderna är framme, och sommarskorna borta. Lådorna med deras små tillbehör är rensade i hallen också. Finns nu plats att fylla på lite mer om så skulle behövas även där.


Thomas har bakat bullar så det blev en tur till affären för mig och Gabriel. För mitt i baket så upptäckte han att det fattades både socker och kanel. Lite tokigt när man har en deg på jäsning. Så där av en liten promenad på ca 4 km som tog mer än en timme för oss. Gabriel var snabb på sin sparkcykel, men jag.... ha, en snigel är snabbare. Och nu känner jag av foglossningen duktigt. För mig väntar ett bad, spikmattan och sen fötterna i det högsta läget man kan tänka sig.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards