Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Trillingmamman - 10 oktober 2011 15:43

Eller hur är det nu man säger egentligen? Fötterna upp och huvudet ner kanske passar bättre i detta sammanhang, bokstavligt talat.




Hur man nu kan somna på det här viset är för mig en gåta. Nu var det inte långvarigt, men ändå. Ser allt annat än skönt ut. Men lite som jag känner mig faktiskt.

Lever i en helt annan vecka just nu och var lite halvt stressad över att Linn skulle till tandläkaren och ha utedag på helt annan plats samma dag och tid. Dessutom att ta sig till dessa platser utan bil som vi inte har just nu. Ja det kan lätt skapa stress inombords.


Men jag "råkade" titta lite noggrannare på almanackan och upptäckte att det inte alls var den här veckan, utan nästa. Vilket gör att hon lugnt kan vara med på båda sakerna. Och besöket hos mödravården hade jag totalt glömt eller förträngt också som jag upptäckte att jag skulle till. Nu är den förvisso på onsdag men man kan ju undra vilken planet jag vaknade på i morse. Att skaffa barnvakt ASAP är inte alltid det lättaste. Nu kunde som tur var min make med kort varsel. Så det ordnade sig till det bästa.


Jag vaknade till verkligheten i rätt tid. Även Gabriel vaknade och fick till slut rätsida på sin sovställning. Allt som det ska vara med andra ord. Ner blev upp och upp blev ner, eller hur var det nu igen?



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva 


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards