Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Trillingmamman - 19 oktober 2011 20:26

Det gick bra att ta proverna i morse. Vissa av dom tar ett par dagar innan jag får svar på, dvs de ringer om det är avvikelser. Som jag misstänkte så var mitt Hb lågt, inte så konstigt att man är trött. Blodsocker normalt och inget misstänkt protein heller. Viktuppgång ganska så precis 14 kg (hurra, eller inte). Så status okej.


Fick även alla kopiorna på mina förlossningsjournaler. Intressant läsning måste jag säga. Man glömmer mycket. Men alla har något gemensamt. Det står ganska klart och tydligt att jag har anemi som försvårar det hela, på alla journalerna. Och i tre av fyra förlossningar så har jag även haft feber. Över 38 grader. Vid samtliga förlossningar så har jag även fått blodtransfusion. Så det finns lite att visa för läkaren nästa vecka. Hoppas, hoppas säger jag bara.


Annars har det varit en riktig höstdag här i Skövde. Ute var vi i blåsten och regnet ändå. Och barnen var på gott humör måste jag också säga. Ännu en bra dag med andra ord. Som vanligt är jag också kraschad så nu blir det soffan och en film att somna till.




Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards