Trillingmamma och sjubarnsmor

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2011

Tomten kom

Av Trillingmamman - 21 oktober 2011 21:02

Ett litet paket kom idag ända från USA. Efterlängtad av mig och barnen.




Det var inte så litet. För det innehöll ganska så mycket.




Inte mindre än fem par vinterskor till barnen. 




Trillingarna fick samma modell, färg och storlek.




Gabriel får ett par rejäla skor han med.




Tänk att jag också hittade miniatyrskor till Julie också.


Har Linn kvar att beställa till med. Hon har fått välja ut skor själv eftersom hon är så pass stor. Kravet jag hade var dock att de skulle tåla vinterväder. Så snart kommer alla att vara varma om fötterna även denna säsong. 


Nu blir det filmkväll för oss vuxna. Alla barnen sover gott i sina sängar. Ha en underbar fredag!



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva     


 
 
Ingen bild

Kerra

21 oktober 2011 21:33

Fasen vad bra, var de smidigt och beställa från USA. Tog de lång tid, vi snackar om de på måndag, påminn mig haha.

Trillingmamman

22 oktober 2011 08:32

Ska påminna dig och visa också :-). Inte ett dugg svårt och det tog mindre än en vecka också.

Kram kram så länge

 
Camilla 31 år & 8 barnsmamma

Camilla 31 år & 8 barnsmamma

21 oktober 2011 22:08

ÅÅhh så fina skor..:-D
Har du nån adress till den affären?är det online du beställer eller privat?

Mvh Camilla

http://minstorafamilj.se

Trillingmamman

22 oktober 2011 08:35

Ska lägga ut adressen i mitt nästa inlägg. Ja det är online. Skitsmidigt :-).. det gick fort också. Mindre än en vecka. Skor som många gånger inte finns i Sverige heller. Lite kul, hittade sidan av en slump faktiskt.

Även om det läggs på frakt och skatt så är priset lägre än om man skulle köpa här i Sverige.

Ha en underbar lördag!!

Kramar Eva

 
MissNotSoNice;-P

MissNotSoNice;-P

22 oktober 2011 22:45

Oooooh,najjs shues!!! Skönt att veta att kidsen e varma&goa om sina tassar nu när snart vinter knackar på...fast ni har om jag fattat d rätt, haft a short visit av Mr.Winter (med lite is&minusgrader)..Brrrrr!!!!
Have a gr8 eve!!! <3

http://www.missnotsonice.bloggplatsen.se

Trillingmamman

24 oktober 2011 14:46

Jo du, vintern har gjort sig påmind ;-). Brrrr säger jag bara. men mer har inte hänt tack och lov.

Varma fötter är glada fötter i vinter :-). Ja det var verkligen ett kap dessa skor. Hoppas barnen är lika nöjda i vinter med.

Ha en underbar måndag!!

Kramiz

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Trillingmamman - 29 augusti 2016 08:29


Sitter och njuter på balkongen. Det är över 20 grader. Ska verkligen njuta nu av sista dagen. Sola lite till, handla lite och bara vara. Det är så fridfullt. Saknar de små barnen och på ett sätt ska det bli skönt och komma hem till det normala ...

Av Trillingmamman - 26 augusti 2016 19:32

Ja det blev semester i år, kanske inte flera veckor men ack så skönt. Det bar i alla fall mot varmare breddgrader. Hej igen Zakynthos. Tredje gången jag är här. Älskar detta ställe, så fridfullt. Tog med mig min äldsta dotter denna gång. Har bestämt...

Av Trillingmamman - 22 augusti 2016 15:54


Så kom den här dagen man sett fram mot på mycket länge. En liten minisemester med min äldsta dotter. Nu sitter vi och tar en gofika på stationen. Vi ska snart bege oss till Göteborg och Landvetter. I morgon bitti tidigt bär det av mot varmare br...

Av Trillingmamman - 12 augusti 2016 20:34

Det är nästan så jag har glömt hur det är att blogga, har inte haft tid eller lust. Det har varit många nya intryck. Kan tala om att jag klarade mig. Fick mitt legitimation och är nu sjuksköterska. Är också anställd på kliniskt basår som man nu m...

Av Trillingmamman - 22 januari 2016 21:34

Hoppsan, nu har det gått ett tag igen sen jag skrev. Inte meningen, har haft fullt upp bara. Allt flyter på kan man säga. Känner mig stark. Och glad. Det var länge sen jag kände så här faktiskt. Nu finns det många orsaker till varför men en stor a...

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards