Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 4 november 2011

Av Trillingmamman - 4 november 2011 18:54

Idag blev det en tur ner på stan. Hade sällskap med Mia med och halva styrkan av mina barn. Det tog ett tag att ta sig ned, men det kan bero på att vi båda är höggravida med foglossning. Till och med sniglarna är snabbare. Vi hade dock inte bråttom så det gjorde inget. Ingen tid vi behövde passa elelr så. Ner kom vi och fick våra ärenden gjorda. Det skulle bli värre hem och bussen var det enda alternativet för oss faktiskt, ingen diskussion om det inte. Vi hade aldrig klarat att gå uppför i ett antal kilometer. Det får vi ta efter vi har fött helt enkelt då orken kommer tillbaka. Trevligt var det vilket som. TACK Mia!


Det händer lite saker i familjen. Julie har fått för sig att hon nu ska stå vilket hon gör titt som tätt också. Roligt det där med barn, från den ena dagen till den andra. Bara så där.



Och så här glad är hon för det lilla Fialotta.


Huset är städat, middagen är uppäten, diskmaskinen sköter sitt och tvätten också. Nu kan man njuta fredagen med först ett bad och sen spikmattan. Och säkert kommer det en bra film på tv med. Vi som är filmälskare jag och Thomas (dock är jag i ett tillstånd där jag mest somnar hela tiden). Fredagen är i alla fall här.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


 

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards