Trillingmamma och sjubarnsmor

Direktlänk till inlägg 20 november 2011

Ljuva söndag.. så fan heller

Av Trillingmamman - 20 november 2011 19:09

Åh gud, äntligen får jag sitta. Det har inte varit min dag riktigt. Men jag tänker inte ägna detaljer åt att svära över det just nu. Så locket på lite...


Annars har jag inte gjort så mycket mer än bott i köket, tvättat, diskat osv. Mindre kul kan jag säga men nödvändigt. Jag har på grund av graviditeten kommit in i en period då jag blir så varm. Så duschen har jag besökt ett par gånger då jag bokstavligen kokar över snart. Vet att jag brukar bli så när barnet väl är ute sen då all vätska ska bort. Då går det inte att ligga bredvid mig. Som en blöt valross. Men det jag går upp går jag i regel ner, tack och lov.

Appropå barn så börjar jag närma mig två månader kvar bara. Herregud vad fort det går. Ett till ultraljud ska jag på och sen väntar jag på datum för snittet. Har väl ett par besök kvar hos mödravården också. Men sen så slipper jag vara trött vilket jag ser fram mot mycket. Igår somnade jag strax efter åtta. Och då hade jag ändå vilat mitt på dagen också. Sjukt trött kan man säga.


Dagen gick tack och lov snabbt ändå. Trots och bråk om vartannat. Mitt huvud värker och mina fötter har intagit storleken större. Så nu kommer båtarna definitivt att åka upp i högt läge.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


 
 
Ingen bild

Madde

21 november 2011 07:53

Önskar dig en UNDERBAR kommande vecka.....
Inte alls roligt att ha dagar som inte är bra meen som sagt man MÅSTE ha sådana för att kunna uppskatta ALLT bra de andra dagarna....
Tänkte på dig JÄTTE mycket igår eftermiddag när jag var å handlade för de sålde ut blöjor för antingen 29,90 eller 39,90...... Undrar hur det kom sig att DU dök upp i mitt huvud då =0))

En STOR Kram till dig <3

Trillingmamman

21 november 2011 12:24

HAHAHA.. jag förstår inte vad du menar ;-).... tänkte du på mig då. Du kommer att tänka på mig varje gång du ser ett blöjpaket hahahaha. Stackare.. jag har förstört ditt liv ;-).

Tack gumman för lyckoönskningarna. Skickar massor med underbara kramar och energi från oss alla.

Kramelikram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Trillingmamman - 29 augusti 2016 08:29


Sitter och njuter på balkongen. Det är över 20 grader. Ska verkligen njuta nu av sista dagen. Sola lite till, handla lite och bara vara. Det är så fridfullt. Saknar de små barnen och på ett sätt ska det bli skönt och komma hem till det normala ...

Av Trillingmamman - 26 augusti 2016 19:32

Ja det blev semester i år, kanske inte flera veckor men ack så skönt. Det bar i alla fall mot varmare breddgrader. Hej igen Zakynthos. Tredje gången jag är här. Älskar detta ställe, så fridfullt. Tog med mig min äldsta dotter denna gång. Har bestämt...

Av Trillingmamman - 22 augusti 2016 15:54


Så kom den här dagen man sett fram mot på mycket länge. En liten minisemester med min äldsta dotter. Nu sitter vi och tar en gofika på stationen. Vi ska snart bege oss till Göteborg och Landvetter. I morgon bitti tidigt bär det av mot varmare br...

Av Trillingmamman - 12 augusti 2016 20:34

Det är nästan så jag har glömt hur det är att blogga, har inte haft tid eller lust. Det har varit många nya intryck. Kan tala om att jag klarade mig. Fick mitt legitimation och är nu sjuksköterska. Är också anställd på kliniskt basår som man nu m...

Av Trillingmamman - 22 januari 2016 21:34

Hoppsan, nu har det gått ett tag igen sen jag skrev. Inte meningen, har haft fullt upp bara. Allt flyter på kan man säga. Känner mig stark. Och glad. Det var länge sen jag kände så här faktiskt. Nu finns det många orsaker till varför men en stor a...

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards