Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 3 december 2011

Av Trillingmamman - 3 december 2011 19:16

Denna helg har vi besök av Thomas morbror och hans fru, Kjell-Ove och Annica. De kom redan igår och hade med sig jättefina kläder till barnen. TACK! De kom även med kastrullen som mamma och pappa hade köpt. Den kom väl till användning också, för Thomas gjorde nämligen storkok på kycklinggryta till allihopa. Vi var bara 11 stycken. Och till middagen några fler då vi fick sällskap utav Tobbe samt Linns bästa kompis Felicia med. Lördagsmys med tacos.

Tiden har gått fruktansvärt fort och helgen är tyvärr allt för kort. Men vi ska njuta ett par timmar till med trevligt sällskap.


Känns för övrigt som om jag inte har gjort något alls. Och faktiskt så har jag fått mycket hjälp så jag har kunnat ta det lugnt väldigt mycket. Och det behövdes också känner jag. Är tacksam för den hjälpen.


Nu ska jag njuta med maken och gästerna så det blir ett kort inlägg.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards