Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 6 december 2011

Av Trillingmamman - 6 december 2011 19:51

Nu är jag helt slut. Snö kom det, och massor. Det innebär en hel del jobb också. Skotta uppfarten och trappan. Och det är ju inte riktigt vad min kropp skriker efter att den vill göra. Men nödvändigt så man kommer iväg med bilen ifall att det skulle vara något. Och det kändes bokstavligt som om det hände något i det nedre regionen efter det passet. Ilar som sjutton gör det i alla fall. Och nu så här på kvällen så har jag en riktigt gullig halsbränna. Nåja, nu är det ändå min tur att lägga upp fötterna så jag får ta igen mig.


Barnen hade i alla fall kul i snön. Vi var ute i två omgångar också så de somnade ovaggade allihopa. Trots snö så var det skönt med frisk luft. I morgon är det också studiedag för Linn så det finns ingen tid att passa på morgonen. Så man kan hoppas på en liten sovmorgon i alla fall. Önsketänkande...


Så ett kort inlägg blev det.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards