Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 8 december 2011

Av Trillingmamman - 8 december 2011 20:53

De senaste dagarna har jag varit ruskigt trött, men hållt mig flytande ändå. Foglossningen har blivit lite värre. Och jag tror att bebisen har halkat ner lite också. Det känns så, mindre skönt men säkert normalt. Har inga onda sammandragningar. Bara höften som säger upp sig samt att det ilar duktigt i nedre regionen. Bältet hjälper, varmt bad och så mycket vila som möjligt. Och nu är det mindre än två månader kvar. Jag håller nog hela vägen även denna gång.


Har lite pass i helgen att utföra. Julhandling med andra ord. Men känner mig inte stressad utan ser fram mot att göra det i snigelfart. Befinner mig inte i Stockholm så det är inte så kaotiskt. Ska bli kul som sagt och sällskap har jag också ordnat. Mia och jag ska stöna och stånka tillsammans är det tänkt. Och det kan inte bli annat än kul. Våra turer blir alltid halvt som halvt galna.


Idag har det gått på halvfart. Inget speciellt har hänt. En ganska lugn dag för alla. Och det har varit minst sagt skönt ändå. Bara små, små bråk så fort jag har pratat i telefonen eller lagat maten. Då passar dom små på minsann. Men inget allvarligt alls.

Nu sover ändå alla i sina sängar så jag har fritt fram hela kvällen. Men kommer att ägna den tiden åt att vila och titta på tv. I morgon kan jag pusta ut mera.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards