Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 16 december 2011

Av Trillingmamman - 16 december 2011 08:13

En mindre bra morgon men det går över som jag brukar säga. Bara ta ett par djupa andetag och skrika rätt ut. Ja så känns det just nu. Jag spar in på detaljer. Men att börja morgonen med ett skithumör är fan inte roligt.


Sista dagen för maken att jobba också, sen "julledigt". Dagen tänkte jag spendera i tvättandets tecken vilket behövs. Och sen ringa ett par samtal med. Beställde tydligen ett måndagsexemplar för ett tag sedan som kom igår och som behöver bytas ut. Hade lite problem igår att få "saken" och fungera. Vissa delar passade inte alls heller. Formgjutet, i helvete heller. Och på det skulle jag läsa en manual på engelska åt Thomas för inställningar till hans ljudanläggning. Och det ska vara en kvinna till att göra alla dessa saker samtidigt. Sovit som en kratta har jag gjort och ska ta igen lite sömn också. Sen fylls eftermiddagen samt kvällen med att lämna och hämta på kalas. Inhandla paket också. Så nog har man och göra alltid. Och det kryddar på dagens humär lite extra med.


Gud vad jag känner mig bitter idag. Men det beror nog mest på denna start på morgonen. Ljuvligt värre. En kaffe så man lugnar ner sig lite. Sen kan man fortsätta.


Tänkte vara borta i stort sett hel dagen i morgon. Borde börja med inhandlingen av alla klappar. Konstigt nog känner jag ingen panik, skulle jag det? Det är bara en vecka kvar till jul. Lär nog bli klar med det mesta hoppas jag.


Nej, dags att göra nytta känner jag.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards