Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 17 december 2011

Av Trillingmamman - 17 december 2011 08:01

Idag står det julshopping på schemat. Vilket jag ser fram mot. Började smått igår men kom inte längre än att stryka första raden på tomtelistan. Mindre bra att börja på kvällstid. Men kvällens ändamål var inte att julhandla utan att umgås med Mia och sen gå med tjejerna till kalaset de var bjudna på. Trevligt var det, TACK underbara, goa ni!


I morgon så blir det också trevligt sällskap som väntas. Då åker vi till Mirka och Peter, och det var ett tag sen. Så det ska bli jättekul! Dessutom så skall vi vara där över julen med och få äran att passa barnen samt se nya tillskottet i familjen. Det kommer bli en annorlunda jul i år, men vi ser fram mot det mycket.


Åter igen så går det lite i tvättandets tecken idag men nödvändigtvis inte så mycket passande. Tar det som det kommer då jag inte kommer att vara så mycket hemma mer än på eftermiddagen. Lite städande tänkte jag också hinna med men det får bli ett senare moment. Nu är det morgonkaffet som hägrar, sen göra i ordning sig och bege sig iväg. På återseende med andra ord!



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards