Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Trillingmamman - 5 januari 2012 15:09

Det börjar sakta men säkert bli bättre från förkylningen. Men segt har det varit. Och ingen magsjuka verkar dyka upp, tack och lov!


 


Inomhuslek med Playmobil fungerade som handsken i facket idag. Vad kul dom har med alla dess gubbar och figurer.


Lyckades klippa Julie igår men hon var inte på humör....


 


.... där av resultatet. Men det hänger åtminstone inte i ögonen. Och så hemskt blev det inte heller. Svårt att klippa ett barn som inte sitter still. Grabbarna behöver också en genomkörare men det får Thomas ta hand om som rår på den nya hårmaskinen.


Idag var det påfyllning igen på sjukhuset vilket tog sin tid. Är man på förlossningen så är man. Klart att de som ska föda går före. Sen blev det lite missförstånd också. För det är tydligen så att jag ska hämta ut medicinen på recept innan jag kommer dit. Det hade inte jag riktigt förstått men det gick bra denna gång ändå. Så på måndag får jag hämta ut resterande doser till resten av påfyllningarna. Mår som en duracellkanin nu, eller ja... en bit på väg i alla fall.


Denna dag gick fort och på schemat ingenting. Har tagit det ganska lugnt vilket har varit skönt det med. Lite tvätt som jag brottas med och ska väl ta tag i maten snart också. För övrigt så kommer det inte att hända så mycket mer idag.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards