Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Trillingmamman - 18 januari 2012 19:54

Nu är jag garanterad matad med information så det står härliga till. Tre upprop på en och samma dag, inte dåligt. Det blir nog säkert bra i slutändan. Bara att invänta och sätta igång. Är lite missnöjd med leveransen av böckerna som dröjer. Beställde för en vecka sen och de har tydligen redan skickats men ligger på posten av någon anledning och dröjer. Nästa gång betalar jag extra för att de ska komma till dörren.

Saknar också historiaboken som slutats säljas helt. Intressant! Så jag söker Perspektiv på historien A med ISBN 91-40-62732-2. Någon som har på lager eller vill sälja? Maila mig på eva.silverlantz@gmail.com.


Här satt man för ett tag sen eller rättare sagt igår och tyckte att tio dagar till förlossningen kändes långt kvar. Men idag blev jag medveten om att det är ganska kort tid. Behöver boka in enskilda samtal med lärarna samt komma igång ordentligt. Men jag känner ingen press alls. I morgon är det sista uppropet i Engelska samt två provtagningar så förmiddagen kommer att bli hektisk. Men jag är ju sysslolös så det ska nog gå bra.


Är ganska trött idag så det lär bli en tidig kväll. Ska först kika igenom ett häfte samt besöka lite sidor på nätet innan jag ger upp för ikväll. Förmiddagens och eftermiddagens rännande samt att jag och min pappa var ute en lång stund med barnen har gjort sitt på mina krafter. Det finns lite att ta igen och jag hoppas att jag somnar tidigt.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards