Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 20 januari 2012

Av Trillingmamman - 20 januari 2012 19:48

Inte den bästa dagen i mitt liv att vakna till, även om det är en dag mindre till nästa fredag. Efter mycket om och men har funderingarna idag lett till ett och annat beslut. Bra eller dåligt, jag vet faktiskt inte. Men nödlösningar som verkligen behövs och inte för att jag vill.


Just nu vill jag bara lida igenom kvällen, skrika rätt ut och invänta morgondagen. Och det tänker jag göra genom att plugga.




I böcker kan man verkligen gömma sig.


Ja det blev inget muntert inlägg tyvärr. Men jag är inte glad idag heller. Så även jag kan ha dagar som verkligen är pest. Och tyvärr så är denna fredag en sådan dag. Men som allt annat så rinner det av en till slut (förhoppningsvis).

Jag ser i alla fram mot i morgon då jag ska sammanstråla med Mia över lite böcker och trevligt sällskap.


Något jag reflekterat över är att jag får mycket uträttat när jag är arg. Jisses vad tvätthögen försvann i rasande tempo.


Sen fick jag faktiskt trevligt sällskap av Kerra och hennes dotter också idag, TACK för det! Det muntrade upp tillvaron betydligt kan jag säga. Kaffe och prat om andra saker kan också vara healing för själen.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva 


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards