Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 26 januari 2012

Av Trillingmamman - 26 januari 2012 19:20

Ja den här dagen susade förbi fort vilket jag tackar för. Nu börjar mina tankar snurra och rastlösheten har smugit sig på. Glad att det inte kom tidigare för då hade jag blivit tokig.


Förmiddagen började med inskrivning vilket i sig inte är så spännande. Favorit i repris för min del. Lite prat och prover. Sen passade vi på att fylla mig med dos nummer fem. Thomas var med mig också och det var skönt med sällskap. Vi passade även på att ta en lunch nere på stan och göra lite klipp i affären.


Hemma igen var det bara att fortsätta med sysslorna som skulle göras. Och det går av bara farten precis som med tiden. Vips så är det kväll. Och här sitter man nu. Rastlös och tankarna snurrar på. Ska snart lägga de små och då antar jag att tiden kommer att gå ännu saktare.

Har packat väskan som jag skall ha med, det tog fem minuter. Det jag har framför mig är att duscha och tvåla in mig med specialtvålen inför operation. Men det är ingen idé att göra det så länge de små är vakna. Tänker också lägga mig på spikmattan givetvis. Den får mig att koppla av. Sen är det nog bara att invänta morgondagen mer eller mindre. Får se om den här natten bjuder på lite sömn.


Såg att mitt förra inlägg och rubriken blev helt uppåt väggarna. Torsdagsrush på en onsdag? Ni ser, jag var inte riktigt med i tankarna när jag skrev.


Inlägg kommer i morgon, förhoppningsvis om allt går bra. Ha tålamod! Vi är två som skall snittas fick jag höra idag och alla akuta fall går före, så tiden 09.00 är inte en fast tid. Man kan alltid hoppas. Det blir ett inlägg när det blir helt enkelt. Och efter ett snitt så är inte telefonen det första man plockar fram kan jag säga. Been there, done that!


Nu ska jag förbereda lite inför kvällen. Men vi hörs i morgon, och tack för alla lyckoönskningar!



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards