Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Trillingmamman - 14 februari 2012 19:45

Har suttit och tittat på nätet lite idag. Vill så gärna förnya min garderob och ska göra det som belöning sen när jag har gått ner allt. Har hittat mycket snygga kläder som jag vill ha. Får sukta ett tag till tror jag. För två veckor efter en förlossning så har jag aldrig förlorat kilona helt. Önsketänkande. Men ner i vikt kommer jag att gå. En morot framför mig för min del.


Ett riktigt snöoväder har kommit hit och jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om det. I och för sig så är det inte kallt men det snöar. Och det räcker för att humöret ska sjunka på mig. Enligt väderleksrapporten så ska det bli sol i morgon och jag ska även ta min promenad. Det ser jag verkligen fram mot. En ljusglimt bland det vita lappmöglet.


Vill påminna er igen om tävlingen hos Elmas handelsbod som fortfarande är igång fram till torsdag klockan nio. Var med och tävla HÄR.


Dagen har inte bjudit på några större utsvävningar, har haft grannen och hennes barn här på besök. Trevligt var det! Har också fått ett paket med posten av min mamma. Hon har stickat kofta och mössa till Leon, TACK så hjärtligt. Hon skickade även med en cd-skiva med mig när jag gick på dansskola för många, många herrans år sen. Ska sätta mig och titta på det vid ett lugnare tillfälle. För nu ska jag sätta mig med böckerna igen innan den lilla hungriga mannen vaknar och vill ha mat. Ska också mysa lite med maken eftersom det är Alla hjärtans dag. Inte för att vi firar det med dunder och brak, men lite egentid är aldrig fel. Så fullspäckat schema även denna kväll!



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards