Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Trillingmamman - 19 februari 2012 13:22

Gjorde lite nytta på morgonen och rensade garderoben på kläder som blivit små för Julie. Tycker inte om att slänga kläder och de mesta var i fint skick med. En hel kasse åkte vidare till nästa lilla tjej helt enkelt.

Ska dessutom fylla på lite då det är klädbytardag här i Skövde på lördag så utrensning behövdes. Dags att leka hyena igen med vassa armbågar. Jag bokstavligen gillar dessa klädbytardagar att det inte bekommer mig. Så mycket kläder och till bra pris dessutom. Är på jakt efter lite till Gabriel och Leon den här gången. Kommer dock ta med mig Linn och förhoppningsvis Mia (annars köper jag åt henne ifall hon föder just då).


Igår så badade Thomas Leon då han vände ut och in på hela magen. Spyor går bort. Och gissa om den mannen älskar att bada.




Han somnade bokstavligen. Ja bättre det än gallskrika men lite otippat att han skulle somna bara så där. Måste ha varit skönt med andra ord.




Vädret här är snöigt, mindre kul tycker jag. Vill ha vår och längtar otroligt mycket efter solen och värmen. Själva snön fastnar dock inte på marken eftersom det är plusgrader ute så jag hoppas det försvinner lika fort som det kommer ner.


Ska gå en lång promenad idag igen. Denna gång för att hämta Linn vid tåget. Har fått in vanan att gå nu så det är bara att köra på tycker jag. 

Har lite uppgifter i historia att lämna in idag samt en del att läsa för två kommande prov, svenska och samhällskunskap. Kvällen är med andra ord fullspäckad i schemat.  


Så nu ska jag bara njuta en stund.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


 

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards