Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Trillingmamman - 20 februari 2012 18:58

Ingen rolig natt den här gången heller. Tror att jag fick sova mellan ett och tre där en stund men mer var det inte. Misstänker att han är mer hungrig. Ska testa och ge han flaska på natten också. Det börjar nog ta slut det som finns i de naturliga matkassarna misstänker jag eftersom han inte blir riktigt mätt. Så jag känner mig skapligt trött efter den här dagen då jag haft full fart från morgon till kväll.


Det var besök på bvc och det tog Thomas den här gången också. Själv åkte jag och storhandlade med Gabriel på Ica Maxi ett par timmar efter det att Thomas kom tillbaka. Med oss hade vi Mia och det blev nog en lugn handling utan hysteriska rabatter och skrattanfall. Tror nog att det berodde på att vi båda var ganska trötta, jag på grund av sömnbrist och Mia för att hon är höggravid.


Ute var vi förstås också och Linn byggde en fin snölykta av det som gick och skrapa från gräsmattan. Har tänt en marshall som nu står och brinner så fint där i. Kallt var det och barnen hade förstås kul vilket är huvudsaken.

Ikväll ska jag krascha i soffan och titta på Familjen Annorlunda. Läsa lite böcker också om huvudet tillåter det. Annars så tar jag det i morgon. Känner inte att alla celler samspelar riktigt i huvudet just nu att informationen skulle fastna. Men det visar sig. Har lite tid nu innan klockan åtta så någon nytta kanske jag kan göra.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards