Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Trillingmamman - 1 mars 2012 12:12

Lite ont i halsen har jag men det gör ingenting. För jag är glad. Mycket glad! Började morgonen med ett engelska prov som jag mer eller mindre har suttit uppe halva natten och pluggat till. Tror att det gick bra och nu väntar jag resultat både från svenskan och engelskan. Håller tummarna. Tröttheten och halsonda bekommer mig inte just nu. Solen skiner, kan inte bli bättre.


Sen blev det mycket grädde på moset igår. En lång, skön promenad med min dotter Linn. Vi pratade mycket och länge. Och vi hade en destination faktiskt då jag var inställd på att köpa mig den efterlängtade telefonen som jag så gärna vill ha. Det blev en HTC Sensation XE till slut. Och jag är också glad över att jag har ett välsmort munläder då jag dessutom fick 2000 kr i rabatt på den. Ibland undrar man vad de har för avtal med operatörerna. Priset som står på nätet eller i butiken är inte alltid det som gäller, men inget de skyltar om direkt. Det är andra gången jag får en telefon så "billigt". Inga förhöjda månadsavgifter och en 4500-kronors telefon för 2400 kr. Tack och bock!




Ja vill ni veta mer om telefonen så läs om den HÄR


Måste berätta vad min kära dotter sa igår. Blev så full i skratt. Vi pratade om barn och hur det eventuellt kan se ut när hon blir stor. Hon suckade högt och sa:

-Ja jag får nog också många barn. Åh så jobbigt. Men det är ärftligt för du har fått det från din mamma.


  Underbara Linn! Hon blev lättad när jag sa att det inte behöver vara så. Vill hon bara ha ett barn så är det okej med.


Nu ska jag äta lite mat och sen ta ut alla små. Solen skiner för tredje dagen i rad. Får leka med mobilen ikväll sen.




Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards