Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Trillingmamman - 11 mars 2012 21:19

Hela huset sover och jag sitter med skolböckerna sen ett par timmar tillbaka. Det borde nu sitta inför provet i morgon hoppas jag. Kommer att läsa lite till.


Igår hade jag en paus mitt i allt och var hos Mia och Thomas hela kvällen. Sov även kvar där för natten då vi hade en mycket trevlig kväll med prat och lite vin. Även vännen Kerra var där. Sjukt kul och trevligt var det. Tack ni alla för en underbar kväll.

Jag hade skickat en mms-bloggning men den lyckades inte komma med. Varför vet jag inte. Inget jag tänker bekymra mig om dock utan låter det vara. Kvällen var ändå precis det jag behövde och lite till.


Trots tröttheten idag så har jag varit ute större delen av eftermiddagen med alla barnen. Soligt väder gör att man blir på gott humör och det verkade som om barnen tog efter det. Krigarna somnade tidigt i alla fall.


Nu ska jag dyka tillbaka till soffan och njuta resten av denna söndagkväll. I morgon är det en ny vecka.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards