Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Trillingmamman - 12 mars 2012 19:30

Tänk vad sol och värme kan göra så mycket. Det riktigt sprudlar av energi i kroppen på mig. Har en sådan längtan efter att fixa i ordning i trädgården. Snart så, ska bara invänta traktorn som man kan tömma trädgårdsavfallet i. Den brukar komma ett par gånger om året och det är ganska praktiskt att bara ösa i allt som man inte kan göra sig av med.


Igår var en fin dag också och vädret verkar bara bli bättre. Den lilla snöhögen som finns kvar är bara grus nu vid vändplanen. Thomas och Gabriel ägnade eftermiddagen åt en lång promenad. Den lilla krigaren hängde med i två timmar. Han var så glad över att få vara ensam med pappa så länge. Men efter det så...




... kraschade han duktigt och det på golvet dessutom. Hur man nu kan somna där? Men barn kan har jag nu mera lärt mig. Och han sov sen för natten. Det gjorde nog jag och Thomas också, vi var nog trötta hela bunten.


Nu ska jag ta det lugnt en stund. Alla ligger i sina sängar så nu blir det min och makens egentid. Antar att Leon hänger med en liten stund innan han somnar också.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva




Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards