Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Trillingmamman - 17 mars 2012 19:16

Här kommer lite bilder från igår och idag. Min syster Elin är på besök med två av hennes barn, Elvis och Eveline.




Här är Elvis. Han blev så glad över alla "nya" leksaker som fanns överallt. Att en liten krokodil kan göra en så glad. Härlig bild.




Här är Elin och lilla Eveline. Lika glad hon med.




Julie sken upp av moster Elins sällskap. En ny person som man kan linda runt fingret för att få som man vill. Eller ja, åtminstone kan hon försöka med det.




Alexander sitter och leker i trappan. Fota mig sa han, och det gjorde jag också.




Lucas hittade något intressant som fångade hans uppmärksamhet. Och samtidigt kan man göra grimaser mot fotografen.




En trött Isac försöker fokusera han med. Här strax innan läggdags.




Gabriel i drömmarnas värld.




Alexander försöker visa Leon hur man reser på huvudet.




Till slut så lyckas han.




Mot min axel är det lättare. Otroligt stark är han, mycket vilja i den lilla mannen. Och så är han glad jämt.


Tog Elin på min runda idag och hon blev helt slut. Nu kör jag stenhårt varje dag med promenader och jag ska försöka med minst 7 km varje gång, sen kommer säkert turerna att variera lite. En lagom rutt, inte för lång och inte för kort. För att det ska hända lite med kroppen så måste man ta i lite mer. Jag har 9,5 kg kvar till vikten innan graviditeten.


Ikväll ska vi stora sitta och prata och bara ha det gott. Efter den här dagen så är vi värda det alla gånger tycker jag. Sen återstår det och se vad morgondagen har och bjuda på.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


             


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards