Trillingmamma och sjubarnsmor

Direktlänk till inlägg 21 mars 2012

Kärlek

Av Trillingmamman - 21 mars 2012 09:25

Här kommer bilder på "nya" bilen. I mångas ögon är det säkert en skrothög, men inte för oss. Vi gillar gamla amerkanska bilar. Och bilar som sticker ut förstås.




Chevrolet Suburban årsmodell -86 i mycket fint skick. Behöver lite kärlek bara och omvårdnad så kommer hon att fungera som en klocka. Har alltid velat haft en sådan bil.




Som ni ser så är det inte en liten bil utan i klass med Chevrolet vanen vi har. Både lång och stor. Thomas är lika glad han och nu har vi något att glida i till sommaren på bilträffarna.




Jag är inte sen med att fotografera. Provsitter i bilen och ler med kameran i högsta hugg.




Gabriel i högtsa hugg. När bilen startar så mullrar det så fint och han jublar.


En riktigt fin dag ser det ut att bli, upp mot 17 grader varmt. Har sett massor med tussilago blomma ut och våren är verkligen här. Vi är dock alla mer eller mindre förkylda och lite kraschade men vad gör det. Kärleken blomstrar här i huset.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva 


     

 
 
Ingen bild

Tezz(Fröberg,faceboook)

21 mars 2012 10:46

WOW,vilken häftig bil.
Får ni plats alla i den?

Trillingmamman

21 mars 2012 11:20

Ja visst är den cool ;-). Nej vi får inte plats alla, och inte i vanen heller. Därför har vi nu två uppseendeväckande bilar hahahaha.

Ha en superdag!!

Kramar Eva

 
Ingen bild

kerra

21 mars 2012 12:11

dEN E JU SUPER SKÖN, UNDERBAR FÄRG MED TYCKER JAG. fÖRSTÅR DU E NÖJD. ops capslock på!!

Trillingmamman

21 mars 2012 12:46

HAHAHAHA.. heja caps lock ;-). Ja den är egen och fulsnygg (det är ju en 86:a). Vill inte ha en bil som följer strömmen ;-).

Men absolut en glidarbil till sommaren :-).

Kram kram

 
Ingen bild

Eva N

21 mars 2012 13:38

Grattis till bilen! :-) Man ska ha bilar som man gillar själv och inte gå efter vad andra tycker! Ni kommer nog att märkas när ni kommer med 2 stoora bilar och "några" barn iallafall :-) Härligt!!
Ha det gott!
Kram

Trillingmamman

23 mars 2012 17:33

Tack!

Ja du, det lär nog synas ;-).

Nej vi köper dom bilar vi vill ha. Vi brukar inte bry oss, men grannarna tycker nog inte de är så supersnygga direkt.

Ha en underbar helg!

Kramar Eva

 
Ingen bild

annica

21 mars 2012 20:05

Häftig bil, ska den oxå ha kotuta eller !!!!!!!! Många kramar från oss

Trillingmamman

23 mars 2012 17:34

Ja en kotuta behövs verkligen hahahaha. Thomas "råkade" trycka på den så kallade tutan och det var inte mycket att hurra för direkt. Stor bil, litet ljud.. det går ju inte ;-).

Hälsa familjen och ha det riktigt gott.

Kramar i massor!!

 
Ingen bild

Helena H

21 mars 2012 22:17

Grattis till det coola tillskottet i familjen! :)
Kram från Söderhamn

Trillingmamman

23 mars 2012 17:35

Oooohh tack :-)!!

Ha en underbar helg!!

Kramar Eva

 
Ingen bild

Susanne

23 mars 2012 07:46

Hej Eva!
Snygg och cool bil...:) Vill bara tipsa om att det snart dags för klädbytardag i Tibro. Lördag 31/3 kl 9-15 (brukar finnas mkt bra grejer kvar även på eftermiddagen då det även är lite mindre folk), samma plats som i våras. Hoppas du har lust och möjlighet att komma..:)

Trillingmamman

23 mars 2012 17:36

Tack Susanne!

Ja, hade ju velat åka den dagen men är tyvärr upptagen då :-(. Ska till Enköping den helgen och åker tidigt på morgonen. Men jag vet att det kommer fler gånger och det är definitivt inte sista gången jag åker dit :-).

Ha en underbar helg!! Och tack ändå för tipset...

Kramar Eva

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Trillingmamman - 29 augusti 2016 08:29


Sitter och njuter på balkongen. Det är över 20 grader. Ska verkligen njuta nu av sista dagen. Sola lite till, handla lite och bara vara. Det är så fridfullt. Saknar de små barnen och på ett sätt ska det bli skönt och komma hem till det normala ...

Av Trillingmamman - 26 augusti 2016 19:32

Ja det blev semester i år, kanske inte flera veckor men ack så skönt. Det bar i alla fall mot varmare breddgrader. Hej igen Zakynthos. Tredje gången jag är här. Älskar detta ställe, så fridfullt. Tog med mig min äldsta dotter denna gång. Har bestämt...

Av Trillingmamman - 22 augusti 2016 15:54


Så kom den här dagen man sett fram mot på mycket länge. En liten minisemester med min äldsta dotter. Nu sitter vi och tar en gofika på stationen. Vi ska snart bege oss till Göteborg och Landvetter. I morgon bitti tidigt bär det av mot varmare br...

Av Trillingmamman - 12 augusti 2016 20:34

Det är nästan så jag har glömt hur det är att blogga, har inte haft tid eller lust. Det har varit många nya intryck. Kan tala om att jag klarade mig. Fick mitt legitimation och är nu sjuksköterska. Är också anställd på kliniskt basår som man nu m...

Av Trillingmamman - 22 januari 2016 21:34

Hoppsan, nu har det gått ett tag igen sen jag skrev. Inte meningen, har haft fullt upp bara. Allt flyter på kan man säga. Känner mig stark. Och glad. Det var länge sen jag kände så här faktiskt. Nu finns det många orsaker till varför men en stor a...

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards