Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Trillingmamman - 2 maj 2012 10:57

Se där ja, nu har man börjat twittra också. Vaknade fyra i morse och hade inget bättre för mig. Alla sov, så jag skapade ett twitterkonto. Nu slipper jag uppdatera facebook-statusen hela tiden. Kommer nog säkert att ändra där ändå. Vad säger man, fast i skiten?! Men kul är det...


Här är jag @silverlantz.


Nu ska vi bege oss ut och grilla lunch. Väntar bara på att maken kommer tillbaka från affären. Vädret är helt enastående idag med, tror bestämt att våren är här för att stanna.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards