Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 10 maj 2012

Av Trillingmamman - 10 maj 2012 05:43

Igår var det riktigt skitväder rent utsagt och humöret var inte bättre det heller. Ibland så finns det energitjuvar som stör en. Nu undviker jag såna människor eftersom det är ingen idé att kasta vedpinnar i brasan. Dock behöver jag svära ur mig mellan varven och igår var en sådan dag. Så här kommer den sista urladdningen...


Din satan

satan

du din satans, helvetes jävla skit!

(Din jävla skit)


Bonnlurk, läbbiga skurk, ynkliga parasit.

Pottsork, snuskiga stork, din ruttna rot är full av kork.

Avskum, spattig och krum, du är så jävla dum.

Ditt usla gam, din slemmige torsk, förnicklade pappskalle, skum.


Förbanne mig!


Lägg ägg, slibbiga drägg, skitstövel och bandit.

Slashas, ditt vidriga as, piss och pest och senapsgas.

Sopprot, helidiot, fan vad det bär emot.

Din sabla bock, ditt feta arsel, våga dig aldrig mer hit!

Attans skitstropp! Hör du din sa-ha-hatans.


Helvete

Helvete

Helvete

Helvetes

Helvetes

Helvetes jävla skiiiiiiit!


.. och det kändes skönt att få rapa lite. En underbar sång, svordomsvisan från Magnus och Brasse (Varning för barn). Tack mamma och pappa för skivan, lika underbar nu som förr på LP. Grym uppväxt man har va!? Och det med ironi i rösten.....


Här sitter man med en kopp kaffe och är klarvaken, och har varit det sen fyra i morse. Leon var hungrig och efter det kunde jag inte somna om. Typiskt! Men det gör faktiskt ingenting, ganska skönt är det. På schemat idag står det en del. Behöver gå förbi skolan och skriva upp mig på två prov, hämta material och sen behöver jag handla lite nere på stan. Ska sammanstråla med Mia och får sällskap på vägen, en positiv dos av en go och underbar person. Det kan inte bli bättre.

Att omge sig av männsikor man tycker om är det bästa som finns. Tack Mia och tack Mirka för positiva doser som ni gav mig igår! Idag hjular jag ut i hallen....


  


Nu är det dags att göra i ordning lite. Hör små tassande fötter på övervåningen och det betyder bara en sak. God morgon underbara ungar!



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards