Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 23 maj 2012

Av Trillingmamman - 23 maj 2012 21:39

En intensiv dag har det varit med mycket måsten inför morgondagens resa. Men det har gått bra ändå även om det varit en del flackande hit och dit. Kan inte klaga heller för vädret har varit underbart och dessutom så fick jag en morgonpromenad med bästa Mia.


Trillingarna hade sitt första tandläkarbesök idag och de var så ivriga innan besöket, tills de kom dit. Ingen ville gapa först eller sitta i tandläkarstolen. Så jag fick sätta mig där och då kom Lucas i mitt knä efter mycket lockande. Och han var superduktig och tandläkaren räknade tänderna på honom. Efter det fick han en stor affisch och en massa klistermärken. Ja då kom dom andra också hoppandes upp i knät på mig fort som bara den och var inte ett dugg rädda helt plötsligt. Avundsjukan tog över rädslan. Smidigt gick det också även för dom måste jag säga.


Grillade hamburgare gjorde vi på kvällen och satt ute och njöt. Hade även gäster vid bordet idag, TACK för trevligt sällskap och hjälpen av alla dessa hamburgare som hamnade under bordet av någon anledning!


Alla ligger och är sanerade från diverse måltider och gräsfläckar som hamnat lite överallt. Jordfräsarna har varit i farten. Så nu sitter man åter i soffan med skolböckerna som skall läsas lite inför nästa veckas prov.


Längtar tills i morgon och helgens trevliga besök som vi ska göra.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards