Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 31 maj 2012

Av Trillingmamman - 31 maj 2012 21:17

Det har varit lite fullspäckat schema för min del. Har suttit två dagar och pluggat mer eller mindre på kvällarna för att göra ett prov i samhällskunskap idag. Och det var en tung bit, om ekonomi i världen och Sverige. Kändes okej ändå efteråt, sen får vi allt se hur det gick. Nu har jag bara en tung bit kvar och det är historian, kvällen är räddad med andra ord. Men det provet är inte förrän nästa vecka.


Barnen har varit lite hängiga av och till så det är lite ork och mycket gnäll tyvärr. Men det går åt rätt håll den förkylningen. Ute var vi en stund ändå efter lunchen tills de kroknade en efter en. Sen har det bara varit en slappareftermiddag med lite släckning av bränder här och där. Inte gjort så mycket alls faktiskt. Var tvungen att ta eftermiddagen som den kom lite, är barnen sjuka så tryter orken rätt fort så det var inte upplagt för större utsvängningar direkt. Trillingarna har också kommit i en superfin form av trots, underbart! Denna kombination är inte den bästa, men nu sover de gott de små liven.


Nu ska jag brygga mig en kanna med kaffe och sätta mig i soffan med böckerna och njuta lite innan det är dags att dra ner rullgardinen själv.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards