Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 2 juni 2012

Av Trillingmamman - 2 juni 2012 08:45

Solen lyser åter igen här i Skövde, men det är kallt. Vart har sommaren tagit vägen? Barnen är hängiga och förkylda och de orkar inte så mycket. Idag får jag ta dagen som det kommer. Har inget planerat och det blir inte några större utsvävningar. Är själv ganska trött måste jag säga och tycker det är skönt att det bara är lite kvar med skolarbetet. En vecka kvar och jag hänger fortfarande kvar.


Det är mycket jag skulle vilja göra men väljer att ta det lugnt. En promenad skulle sitta fint idag eller lite shopping av småsaker. Får se vad det bjuds på. Veckan som kommer är fullspäckad med prov, bvc-besök, kalas och sen en kommande skolavslutning. Känner att jag behöver hushålla med krafterna lite. Tiden går också så himla fort. Lite små "to do" är vad som behöver göras bara, inte mer.


Nu pockar de små på min uppmärksamhet, dags att ta tag i lite småbränder.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards