Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 8 juni 2012

Av Trillingmamman - 8 juni 2012 09:24

Det är mycket man väntar på just nu. Även om jag vet tre betyg så saknar jag fortfarande Historia A. Telefonen är nog på väg också och borde komma inom en vecka. Har sökt till höstens kurser också och klart att man vill veta om man kommer in till det med. Sen är det lite andra besked också. Den som väntar på något gott....


Vädret är inte det bästa men det regnar inte. En mycket kylig junimånad måste jag säga. Nu saknar man den riktiga värmen. Behöver ny energi för att ladda om.


Idag blir det en lugn dag för våran del. Inga större utflykter eller utsvävningar. Bara röja lite på tomten och sen i lekparken. Ta en sväng på stan också då jag har lite ärenden dit. Men annars inget planerat. Kom på att det var ett tag sen jag fotograferade, kanske dags för en fotosafari igen.


Nu ska jag ta en kaffe och gosa med lite barn!



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards