Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 16 juni 2012

Av Trillingmamman - 16 juni 2012 18:48

Konstigt väder har det varit, ena stunden regn och den andra solsken. Ett himla spring in och ut. Förmiddagen var fin, det man såg utav den. Fick en sovmorgon och vaknade strax efter åtta och då låg Thomas och sov fortfarande. Bara Gabriel, Isac och Alexander var vakna. Dom satt tysta som möss och åt youghurt och flingor som de dukat fram själva. I och med att jag vaknade så sent så rusade förmiddagen iväg.


Tog en promenad med Mia efter lunchen och det var väl tur det medans vädret fortfarande var okej. Sen kom regnet, solskenet, regnet och solsken igen. Härligt med den svenska sommaren, tycker vi inte det? Ikväll blir det lugnt i alla fall. Ska ta med mig Leon och bege mig över till Mia och Thomas för lite trevligt snack och sällskap.


Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards