Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 17 juni 2012

Av Trillingmamman - 17 juni 2012 18:50

Fick lite saker gjort idag med. Har rensat rabatten färdigt på ena sidan framför huset, även om det tog sin lilla tid. Hade dock trevligt medans jag gjorde det, lite små pratstunder med grannen är aldrig fel. Tack Åsa för hjälpen med Gabriel och Lucas! Det gjorde att den sista biten gick lite fortare.




Helt okej. Jag är nöjd och trött.


Det blev en lunch ute också eftersom vädret tillät det för en gång skull. Bäst och passa på. Och grillad fläskfilé, paprikor och potatissallad var inte helt fel kan jag säga.




Det här är vårat lunchhak ute på baksidan som rymmer alla. Nära in till köket med, praktiskt om inte annat.




Ett kort rakt framifrån på baksidan. Jordgubbsplantorna väller över nedtill på häcken på båda sidorna. Till midsommar lär det bli en del. Bara solen och värmen som saknas. 





En solig Julie. Fast idag var hon inte på sitt bästa humör direkt. Antagligen trött då hon sover för natten sen en timme tillbaka. Hon ville själv. Kanske hon vaknar på rätt sida i morgon vilket vi hoppas.


För min del blir det ett varmt bad, en god bok och bara njuta resten av kvällen. Inte helt fel det heller!



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


     

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards