Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 3 juli 2012

Av Trillingmamman - 3 juli 2012 21:41

Har shoppat järnet idag med Mia. Det behövdes handlas upp lite mat och annat så att det är gjort innan vi åker iväg. Det gick ett par timmar på eftermiddagen kan man säga och kul var det som alltid med Mia som sällskap.

Tvätten har jag brottas med också och nu återstår bara packningen. Får bli morgondagens uppgift samt att det är besiktning av gamla Subban också. Hoppas, hoppas, hoppas!


Ute har vi varit på förmiddagen och det har varit en kanondag rent ut sagt. Pigga och glada barn vilket var en fröjd och se efter sjukdomar som härjat här, eller ja piggare än vad de har varit de senaste dagarna om man ska komma närmare sanningen. Allt är relativt. En mycket bra dag har det varit ändå trots allt. Har kört mitt träningspass nu och mätt mig för att se lite resultat.


-9 cm i midjan

-4 cm runt magen

-2 cm runt baken

-1 cm runt låren

-1,5 cm runt vader


Inte helt dött eller att det står still, det händer faktiskt saker med kroppen. Nu ska jag ta mig en efterlängtad dusch och bara njuta resten av kvällen.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards