Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 4 juli 2012

Av Trillingmamman - 4 juli 2012 20:30

Besiktningen av Chevan gick igenom med ett par småfel, skönt. Nu är den tankad och klar inför morgondagen. Det mesta av packningen är också gjort. Min väska med det sista väntas och jag tar nog det i morgon bitti efter att jag gjort mig i ordning. Annars finns det risk för att jag glömmer. Ska ta en dusch ikväll sen efter jag har tränat. Det bär i väg tidigt för vår del.


Mamma och pappa är på väg till oss och jag skall snart bädda åt dem så de kan krypa ner direkt efter de har kommit. Tar nog ett par timmar till skulle jag tro innan de når Skövde. 


Eftermiddagen har bestått av gnäll och släcka lite bränder. Kanske barnen känner av att vi är lite småstressade och ska iväg. Nu vet dom alla att mormor och morfar kommer så de är jätteglada, det är inte det. Ska bli skönt med lite andrum och ladda batterierna lite. Nu är det ett par få dagar som jag och maken kan ägna oss åt varandra och det behövs. En gång om året blir det, och vi är tacksamma för all hjälp vi får med och passa barnen. 


Nu måste jag fortsätta med det jag har kvar så jag kan njuta sen resten av kvällen. Mobilbloggning blir det nu för min del fram till söndagen.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Av Trillingmamman - 4 juli 2012 10:01

Testar mobilblogg. En glad Alexander poserar.

 

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards