Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 8 juli 2012

Av Trillingmamman - 8 juli 2012 22:04

Nu så är vi åter hemma i Skövde efter ett par underbara dagar i Västerås. Har tagit en massa bilder som jag lägger upp i morgon. Kvällen till ära går till att njuta i soffan, är helt slut efter en resa i bilen hela dagen. Mobilblogga gick inte tydligen men jag ser att appen har kommit till Android. Och snart även till iPhone så problemen kommer att lösa sig framöver med det.


Vi åkte en sväng förbi Mirka och Peter också, underbart att se dem igen. Tiden gick fort bara och sen bar det iväg för att hämta lite barn innan vi åkte hela vägen hem. Och den resan bestod mest av kissnödig, stopp, kissnödig, stopp, bajsnödig, stopp, kissnödig och ett stopp till. Trodde aldrig att vi skulle komma hem, men det gjorde vi. Och till ett välstädat hem dessutom, TACK mamma och pappa för all hjälp. Ni är underbara!


Nu ska jag krypa ner så jag får lite riktig sömn och inte till en högtalare på hög volym som sjunger Alinas bygger, bygger upp och du river, river ner.... Känns som om man har hört den några gånger nu. Och änglarna vaknar nog tidigt i morgon också, ska pussa på dom lite då.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards