Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 12 juli 2012

Av Trillingmamman - 12 juli 2012 21:02

Trött och lite ur gängorna. Man saknar solen rätt mycket, även om den tittar fram då och då. Men detta regnande gör en sjukt trött. Det gick i alla fall och vara ute bra långa stunder idag trots allt. Och vi hann även grilla på kvällen men sen var det bara att packa in allt och äta inne. 


Nu har jag även skickat in nya ansökningar på kurser så får vi se om jag blir antagen den här gången. Ger mig inte så lätt. De brukar vara snabba på att svara så jag väntar med spänning.


I morgon åker min stora tjej iväg igen. Veckan går fort och nu blir det en lång tid till nästa gång vi ses, när skolan börjar. Men jag antar att tiden fram tills dess också kommer att rinna i väg. Nästa vecka så får jag besök av vänner vilket jag ser fram mot. Ett kommande dop står runt hörnet med. En hel del händer och det gör att tiden går fortare. Nu gör den ju det ändå för det är inte så att man är sysslolös direkt om dagarna. Men vissa dagar kan vara långa ändå. Konstigt nog så längtar jag också till hösten, det är mycket som händer då med. Nu ska jag dock njuta av det sista av juli månad även om det inte blir bad och trettiograders värme.


Ikväll ska vi titta på en film som vi fått låna av våra goa grannar. Det fanns inget och hyra och filmkanalerna går det utför. Det verkar som filmerna där står på repeat under sommaren. Så de har räddat vår kväll, TACK! Nu har det varit skit på TV alldeles för länge så en film piggar alltid upp lite så här i regnrusket.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards