Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 15 juli 2012

Av Trillingmamman - 15 juli 2012 10:23

En ganska lugn helg har det varit. Inga större utsvävningar eller längre utflykter, vädret har varit som inte helt oväntat kasst. Märks lite på humöret för jag är helt klart beroende av sol, inte för att bli brun då jag sällan ligger och pressar, men för att må bra. Man får hoppas augusti och september bjuder på lite solsken.


Igår tog jag en paus från att vara mamma och besökte Mia och Thomas. Det blev mycket trevligt prat och "lite" gott och dricka. TACK, för en underbar kväll! Mår som jag förtjänar idag troligtvis, inte för drickats skull men för de få timmar jag sov om inte annat. Från tre till fem känns.... sådär. Självförvållat dock.


Tittar ut och försöker se vart vädret tar med sig den här dagen. Moln än så länge och ut kommer vi garanterat att gå oavsett. Vet inte riktigt vad jag vill göra men har funderingar på rond två i rabatten. Än så länge är det på funderarstadiet. Vi får se helt enkelt. Först är det lunch som är närmast här i huset. Hungrig är jag också. Tur att man har grillat kalvkött med bearnaise kvar i kylen. Känner att min kostcirkel står utanför den vanliga idag, lilla cirkeln bredvid den stora. Innan jag gör någonting annat så står kaffet som nummer ett. Sen drar jag i den högre växeln.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards