Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 19 juli 2012

Av Trillingmamman - 19 juli 2012 20:40

I morgon blir det fullt upp. Handla, baka och fixa till fikat på eftermiddagen. Därför har jag tillåtit mig att ha en riktigt lugn dag. Inte många knop gjorda här inte mer än det nödvändigaste. Tog ett bad med Gabriel nu på kvällen och vi hade rätt skoj med både hajar och krokodiler. Känner mig helt slut konstigt nog, fast jag inte gjort ett dugg. Skyller på det varma badet.

Vet ännu inte vad jag ska köpa till Julie. Hon är ingen dock-tjej direkt. Förslag någon?

Köpte en Bumbo stol här om dagen. Leon älskar den, sitter än så länge korta stunder. Men är betydligt mer nöjd.

Nu ska jag göra lika mycket som jag gjort idag, lika med noll. Inväntar morgondagen med spänning.

Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards