Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 20 juli 2012

Av Trillingmamman - 20 juli 2012 20:53

Idag var det två år sen hon föddes, lilla Julie. Och hon var väl medveten om det den här gången. Vaknade till ett hav av ballonger.


 


Förmiddagen spenderade jag med att baka lite tårtor och det blev hela tre stycken faktiskt.


 


Chokladtårta.


 


Jordgubb med blandade bär i.


 


Och en vanilj med bananer på.


Julie fick massor av fina paket av mormor och morfar, Mia och Thomas samt av grannen Åsa med familj. Tack så hjärtligt alla!


 


Pussel bland annat.


 


Böcker också. Även pengar som vi ska åka och handla för med Julie.


 


En tjej med både docka och hund i famnen. Trodde allvarligt att hon skulle välja bort dockan men det gjorde hon inte, lite otippat.


 


Äkta syskonkärlek, Gabriel myser med Leon.


Det har varit en jättemysig dag och det blev lyckat. Julie har varit på sitt bästa humör, även de andra barnen. Efter intaget av socker så gick vi ut och hade lite lekar med boll. Riktigt skoj. Tack för alla fina gratulationer till Julie på Facebook, sms, posten och via telefonsamtal!


    


Nu sover alla barnen och ska jag vara helt ärlig så är jag dödstrött. Tänker inte göra något mer idag än att sätta mig i soffan och svulla mer, en sån dag idag.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards