Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 28 juli 2012

Av Trillingmamman - 28 juli 2012 15:27

Igår fick vi besök av Mirka och Peter samt alla barnen. Underbart och ses igen och få umgås. De sov kvar hos oss innan de begav sig vidare hem. Tack för trevligt sällskap ännu en gång!


 


Mirka och jag tar våra obligatoriska bilder nu mera. Plåtar du så plåtar jag.


 


Lilla Älva som jag är fadder åt. Och på väg och krypa nästan, här går det undan. Leon ligger lite i lä där.


 


Frukost och lite hungriga små barn.


 


Njuter ute sista stunden innan det är dags.


 


Packa, packa och åter packa. Borta bra men hemma bäst heter det ju. Tack för att ni kom, det var trevligt och se er igen. Och att ni hade möjligheten att komma till oss var jättekul. Måste vi göra om nu när vi vet att det klaffade med sovplatserna.


 


Våran busiga tjej Julie, vem annars. Här innan vi beger oss till falköping för marknad och titta på bilar. Synd bara att ösregnet kom. Mindre kul, men vi lyckades gå runt lite. Försäljningen av parasoller på marknaden gick som smort, ellerhur Åsa? Klockrent säger jag bara efter att din karl köpte en. Vips så gjorde alla andra det med. Och försäljaren var överlycklig kan jag säga.


Barnen har skött sig fint och nu är vi åter hemma. Ska ägna en stund åt att bara vara och sen göra mig i ordning för kvällen. Mammatid med goda vänner.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva




Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards