Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 30 juli 2012

Av Trillingmamman - 30 juli 2012 08:57

Igår var jag riktigt mör, men det var självförvållat. Visserligen så vart det inte sent men mosig kände jag mig ändå, så att det räckte och blev över. Idag känns det bättre och jag hoppas det fortsätter så med, en sammanfattning av dagen igår var USCH! Andra mindre roliga händelser gjorde inte saken bättre. Men det lägger jag bakom mig, knölar ihop lappen och kastar den. Bort, bort och åter bort!


Har inga planer idag och det känns så skönt så. Har lite tvätt och brottas med som jag tänkte ta en match med. Kul... nej, men nödvändigt. Har gjort det man ska på morgonen, betalat räkningar och se glad ut. En kopp kaffe vore på sin plats innan man sätter igång med allt igen.


Killarna leker med sina små motorcyklar som de fick på marknaden, små miniatyr av Harley Davidsson. Ibland så bannar jag de som tillverkar dessa saker som gör att små barn skriker -Jag vill ha! Nu köper jag inte alltid leksaker men det var ett tag sen sist så de fick varsin. Och som tröst att de gick i skitvädret utan att gnälla allt för mycket.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards