Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av Trillingmamman - 14 augusti 2012 18:59

Solen har tittat fram idag och det var riktigt behagligt efter lunch. Barnen lekte i lekparken ett par timmar och sen bestämde jag mig för att ta en promenad. Tog med mig Lucas och Alexander på min lilla stadsrunda. Det slutade med att dom somnade båda två så det måste ha varit väldigt roligt och följa med mamma på en tur. Sövande om inte annat. Känns skönt att jag redan gått min runda för dagen så jag har hela kvällen på mig sen till att slappa. Barnen är klara för kvällen och skall snart få krypa ner. Bara invänta klockan som skall slå åtta. Nu sitter de i och för sig lugnt framför tv:n så inget som stör mig, därför passar jag på att blogga också. Skönt och sitta en stund efter en mils promenad.


I morgon behöver jag göra lite saker känner jag, beställa tågbiljetter och leta efter litteraturlistan till komvux kurser och även där beställa böcker. Skolan börjar nästa vecka och jag vet att trycket är högt hos AdLibris. Ligga steget före är inte så dumt. Och nu rullar det på och det börjar även hända saker inom kort här. Ska bli kul!


Nu ska jag ta tag i en trött liten tjej hör jag. Dags för lilla Julie att sova.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards