Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av Trillingmamman - 15 augusti 2012 21:07

Har gjort lite nytta idag. Ändrat hos CSN, beställt kurslitteratur och skickat mail lite här och där. Nu känns det verkligen att det är på gång. Skönt att det är gjort om inte annat. Tycker inte om att stressa i sista minuten. En promenad gick jag också även om det blev en kortare än jag brukar. Får ta en längre i morgon, garanterat.


Nu har jag bäddat ner mig i soffan efter en härlig dag. Har fått massor med ny energi, även om det inte märks nu. I morse så skurade jag köksskåpen och tog ett tag på fönstren. Tack vare ett par dagar i solsken. I morgon lär jag nog göra något annat energikrävande så jag får ladda ur mig lite. Har inget planerat mer än min promenad. Ganska skönt det med men känner jag mig rätt så lär rastlösheten hitta något som jag kan sysselsätta mig med. Ladda inför helgens resa om inte annat som jag ser fram mot.


Snart är det fredag och då får jag träffa min stora tjej igen. Nu längtar jag massor efter henne och jag tror resten också gör det. Frågorna börjar komma -Var är Linn?


Nu ska jag återgå till TV:n. Klockan är nio så vi får se om det kommer någon bra film eller annat att vila ögonen på.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards