Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Trillingmamman - 19 augusti 2012 09:12

Vad ska man hitta på idag då? Tror nog att jag tänker ta det ganska så lugnt faktiskt, är väldigt trött. Har redan hällt i mig tre koppar kaffe men känner mig inte piggare för det. Behöver ladda batterierna inför morgondagen då det är upprop för mig och skolstart för Linn. Börjar bli nervös för jag vill så gärna komma in på kursen Medicin. Tankarna snurrar kring det hela tiden så håll tummarna nu. Hela veckan kommer att vara späckad mer eller mindre med roligheter. Nästa helg så är det Mammabloggkryssning och det ska bli kärt återseende av att träffa alla goda vänner igen. Längtar massor!


Det verkar bli fint väder idag, och är redan tjugo grader ute, vilket bådar gott. Lugnt och skönt får det bli på schemat. Promenad ska jag boka in och tar den nog ikväll. Annars kommer det inte bli många knop gjorda här.


Nu ska jag ta tag i lite barn, sysslor och allt som hör till i en storfamilj.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva



Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards