Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av Trillingmamman - 20 augusti 2012 20:22

I morse startade allt, uppropet. Inte bara för mig utan även för Linn som nu börjar i fjärde klass. Känner mig nöjd. Nu är det bara uppropen i de olika ämnena kvar, var av ett redan är gjort i Psykologi 1. Sen ska man också boka tid med lärarna för planering så de kommer bli en hel del spring på skolan denna vecka och säkert nästa också. Beställde sista litteraturen idag också. Än har jag inte hört något angående reservplatserna, men hoppet är inte ute. För det är upprop hela vecka och därefter ser man om det finns någon chans. Hoppas gör jag än!


Storhandling hann jag med idag också. Som vanligt fyllde man den största kundvagnen och de två transportbanden i kassan. Kommentarer och blickar följde med den synen, men det slapp jag betala för. Nu är skåpen och alla skrymslen åter fyllda med mat (i en vecka till åtminstone).


Ikväll ska jag bara lägga mig till rätta känner jag. Har varit i farten hela dagen även om det inte har varit hemma så känner jag mig ganska slut i kroppen. Ladda lite batterier inför i morgon och lite nya upprop, denna gång Religionkunskap 1.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva




Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards