Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 3 september 2012

Av Trillingmamman - 3 september 2012 23:57

Jag vet att man inte ska bry sig, men jag gör det ändå. För en stund i alla fall. Det finns inget värre än vuxna som beter sig som barn. Inte heller tar ansvar för sina egna handlingar utan öser ut skit på andra (kallas projicering inom psykologin och förekommer för att de själva inte orkar med sina problem. Då skjuter de över det på andra). Just nu är jag bara så fruktansvärt arg och behövde få svära lite.


Lyckades gå på lektion idag även om jag blev smått avbruten, fast det var mot slutet ändå.


Sen blev det till och sitta hemma med böckerna fram till nu. Var tvungen. I morgon är det dagis igen. Så jag borde lägga mig nu egentligen. Behöver lite tid för att varva ner. En mindre rolig dag har det varit. Inte bara barnen som bråkat, tyvärr. Men dom kan man åtminstone ursäkta. Behövde verkligen få skriva av mig ilskan lite.


Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<< September 2012 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards