Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 11 september 2012

Av Trillingmamman - 11 september 2012 21:16

Man vet vad man har och göra. Och det går faktiskt bra också.


Idag var Gabriel på sitt första Knatteskutt. Lite lek, skutt och boll. Han trivdes med det verkar det som och behöver det också. Det var Thomas som tog med honom medan jag tog hand om sjuklingarna här hemma.


Linn har jag anmält till sånglektioner och jag inväntar svar. Hoppas att hon kommer in. Håll tummarna!


Nu måste jag fortsätta plugga. Är trött så jag vill få lite gjort innan John Blund hälsar på.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<< September 2012 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards