Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 12 september 2012

Av Trillingmamman - 12 september 2012 22:53

En liten shoppingrunda blev det allt idag och jag hade med mig Julie denna gång. En riktig fröjd var det. Det var egentligen inte meningen att jag skulle ha mer än mjölk, fil och bröd. Men råkade halkade in på Ginatricot en sväng. Och såg byxor som jag bara måste ha (har inte så många ev den varan efter utrensningen i min garderob). Och de satt som smäck så jag köpte två par, och glad blev jag också när det visade sig att jag gått ner en storlek. Lön för mödan kallas det!


Fick reda på resultatet på min engelska uppsats och fick betyget C. Är mycket nöjd ändå. Väntar fortfarande svar på svenskan och religionen med spänning. I morgon har jag ytterligare två prov, den ena i svenska och den andra i engelska. Har suttit hela kvällen, som vanligt, med böckerna och ska nu förflytta mig till de skönare regionerna. Nämligen soffan. Där tar jag mitt sista avslut i engelskaboken innan jag lägger mig för natten.


I morgon blir det återbesök hos läkaren för Alexander för att titta på hans öra. Det går bra att ge honom penicillinet och han verkar pigg för övrigt, vilket han var innan med men kanske något piggare. Dock har vi ett gäng småsnoriga och hostiga barn och lite allmänt hängiga och griniga. Mycket torkande blir det.


Nu ropade soffan på mig!



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<< September 2012 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards